Bloodbowleros galegos...?

¿Quieres saber dónde hay gente que se reúne para jugar BB? Este es tu sitio.

Moderador: Admins

Responder
connexion
Novato
Novato
Mensajes: 210
Registrado: Mié May 28, 2014 10:51 pm
#NAF: 16314
Ubicación: Porto. Portugal
Contactar:

Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por connexion »

Existen jugadores de Blood Bowl en Galicia? Se si, end que ciudades estan localizados? Quantos seran?
bretemaches
Loner
Loner
Mensajes: 2
Registrado: Sab Sep 06, 2014 10:22 am

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por bretemaches »

Ola, eu levo mooooitos anos sen xogar enon teño nin tableiro nin equipas, de feito quería conseguir o euqipo completo de segunda man. Alguén disposto a desfacerse das suas xoias?. E a ensinarme a xogar, again?. Son de Coruña e teño complicado desplazarme, é o que teñen os churumbeles ;)
connexion
Novato
Novato
Mensajes: 210
Registrado: Mié May 28, 2014 10:51 pm
#NAF: 16314
Ubicación: Porto. Portugal
Contactar:

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por connexion »

bretemaches escribió: e teño complicado desplazarme, é o que teñen os churumbeles ;)
La paternidad tien de esas cosas... ;-)

Para comprar equipos intenta la seccion de mercadillo.

Conoces mas jugadores?
Kirke Diggory
Loner
Loner
Mensajes: 14
Registrado: Sab Ene 03, 2015 2:43 pm
#NAF: 21121

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por Kirke Diggory »

connexion escribió:Existen jugadores de Blood Bowl en Galicia? Se si, end que ciudades estan localizados? Quantos seran?
Supongo que la respuesta llega un poco tarde, pero llega al fin y al cabo :wink:

En A Coruña me consta que hay bastante afición por el BB. Conocí a un par de jugadores de la ciudad en la última edición hasta la fecha de la Kraken Bowl (en 2012) y desde entonces no he vuelto a saber de sus actividades. Pero no creo que hayan dejado de jugar.

En Ourense actualmente se está disputando la Liga Ourensana de BB (no somos muy originales, pero es lo que es XD) y hemos logrado lo que parecía imposible. Que la liga vaya más o menos fluida y tener dos divisiones (la de veteranos y la de nuevas promesas). Una vez rematemos, los cuatro mejores clasificados de cada división se enfrentarán en la Primera Dungeon Bowl de la ciudad de As Burgas.

Así que jugadores hay, pero en pequeños reductos como puedes ver. Calculo que en otras ciudades también habrá actividad, pero no la controlo.
ssendon
Loner
Loner
Mensajes: 7
Registrado: Sab Ene 17, 2015 12:43 am
Ubicación: Galicia

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por ssendon »

Eu son novato, moi novato, pero teño intención de ir aprendendo e poder chegar a xogar, polo menos algunha pachanga, en Santiago ou Lugo.

No meu terceiro turno dunha partida de proba anotei un touchdown cos humanos cunha bomba larga a un catcher cuberto que tivo que esquivar tamén para anotar e esa continuidade de boas tiradas deixoume definitivamente moi interesado polo xogo :biggrin:
Kirke Diggory
Loner
Loner
Mensajes: 14
Registrado: Sab Ene 03, 2015 2:43 pm
#NAF: 21121

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por Kirke Diggory »

ssendon escribió:Eu son novato, moi novato, pero teño intención de ir aprendendo e poder chegar a xogar, polo menos algunha pachanga, en Santiago ou Lugo.

No meu terceiro turno dunha partida de proba anotei un touchdown cos humanos cunha bomba larga a un catcher cuberto que tivo que esquivar tamén para anotar e esa continuidade de boas tiradas deixoume definitivamente moi interesado polo xogo :biggrin:
En Santiago curiosamente non teño controlado a ninguén que xogue actualmente. A maoiría están retirados non sei se temporalmente ou permanenentemente.

En Lugo podes probar a preguntar en Bandua, na ronda da Muralla, na súa recentemente aberta tenda.

Non te afagas a que ese tipo de xogadas saian tódalas veces, pero se existe a posibilidade de anotar sempre hai que intentalas.
ssendon
Loner
Loner
Mensajes: 7
Registrado: Sab Ene 17, 2015 12:43 am
Ubicación: Galicia

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por ssendon »

Si, imaxino que unha tirada necesaria de 6 non sairá todas as veces jeje

Graciñas Kirke, xa teño falado coa xente de Bandua e ofrecense a retomar o vicio momentaneamente para facer unha pachanga introductoria.
connexion
Novato
Novato
Mensajes: 210
Registrado: Mié May 28, 2014 10:51 pm
#NAF: 16314
Ubicación: Porto. Portugal
Contactar:

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por connexion »

Kirke Diggory escribió: Supongo que la respuesta llega un poco tarde, pero llega al fin y al cabo :wink:

(SNIP)

Así que jugadores hay, pero en pequeños reductos como puedes ver. Calculo que en otras ciudades también habrá actividad, pero no la controlo.
Antes tarde que nunca!

Quantos sois en Ourense? Y si houvesse la possibilidad de un torneio en Porto, crees que haveriam interessados en venir?
Kirke Diggory
Loner
Loner
Mensajes: 14
Registrado: Sab Ene 03, 2015 2:43 pm
#NAF: 21121

Re: Bloodbowleros galegos...?

Mensaje por Kirke Diggory »

En Ourense actualmente xogamos trece persoas, entre a Primeira e a segunda división. Non podo falar por todos eles maís coido que algúns estarían dispostos a desprazarse a Porto para un torneo.

Comentollo e xa che digo algo concreto maís adiante.
Responder