GREEBO GAMES KICKSTARTER:Undead miniatures from Renaissance

Novedades de las "grandes" marcas de venta de miniaturas

Moderador: Admins

Responder
Greebo
Novato
Novato
Mensajes: 42
Registrado: Lun Dic 09, 2013 1:06 pm

GREEBO GAMES KICKSTARTER:Undead miniatures from Renaissance

Mensaje por Greebo »

As promised, here the link in preview for our Un-Renaissance Kickstarter campaign!
Campaign is started! https://www.kickstarter.com/projects/gr ... enaissance
Thanks for your sharing :)


Imagen

We have added two new stretch goals:

Imagen

Imagen
Última edición por Greebo el Dom Ene 24, 2016 12:13 am, editado 13 veces en total.
Lorenzo "Greebo" Giusti
Imagen
www.greebo.it
Sphinx
Veterano
Veterano
Mensajes: 1450
Registrado: Lun Jul 23, 2007 3:05 pm
#NAF: 12937
Ubicación: Eibar, Gipuzkoa

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Sphinx »

Is there going to be some perk for the Underworld team rats? They fix quite well with you Japanese goblins and i will be interested on it

Enviado desde mi Nexus 5 mediante Tapatalk
Greebo
Novato
Novato
Mensajes: 42
Registrado: Lun Dic 09, 2013 1:06 pm

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Greebo »

Yes, they have same theme of our Waag Saa Bi goblin team :) So can feet well for the Underworld team.
Lorenzo "Greebo" Giusti
Imagen
www.greebo.it
txapo
Jugador Estrella
Jugador Estrella
Mensajes: 4965
Registrado: Vie Mar 24, 2006 10:27 pm
#NAF: 15415
Ubicación: Vitoria

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por txapo »

I think every custom pitch should include somwhere the kick of table as other wise you need to take always the rulebook with you...
MENOS MAL QUE TOURPLAY SE DIÓ CUENTA DEL TONGO :oops: :oops: :skull: :skull: :skull:
Krinos
Novato
Novato
Mensajes: 122
Registrado: Lun Ene 16, 2012 11:15 pm
#NAF: 12322

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Krinos »

Greebo
Novato
Novato
Mensajes: 42
Registrado: Lun Dic 09, 2013 1:06 pm

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Greebo »

thanks again Krinos!

the campaign is LIVE! and I will be here for any questions about it! let's bring those Rats on the pitch!
Lorenzo "Greebo" Giusti
Imagen
www.greebo.it
Greebo
Novato
Novato
Mensajes: 42
Registrado: Lun Dic 09, 2013 1:06 pm

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Greebo »

Funded! and already some stretch goals reached! come follow us with this amazing campaign!
Lorenzo "Greebo" Giusti
Imagen
www.greebo.it
Poncho
Experimentado
Experimentado
Mensajes: 1028
Registrado: Dom Ago 15, 2010 4:46 pm
#NAF: 18911
Ubicación: Valencia-Estalia
Contactar:

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Poncho »

"All miniatures are sculpted by Lorenzo Giusti."....

Sure? :twisted:

Congrats Lorenzo :wink:
Imagen
Greebo
Novato
Novato
Mensajes: 42
Registrado: Lun Dic 09, 2013 1:06 pm

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Greebo »

Poncho escribió:"All miniatures are sculpted by Lorenzo Giusti."....

Sure? :twisted:

Congrats Lorenzo :wink:
ops..that was written before we decided to put the Goblins into the campaign! :P
thanks for that, already changed!
Lorenzo "Greebo" Giusti
Imagen
www.greebo.it
Morgan
Veterano
Veterano
Mensajes: 1183
Registrado: Lun Nov 10, 2008 10:26 am
#NAF: 15458
Ubicación: Mega Alicante City

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Morgan »

Hiiiiii.

I want to know about the possibility to take the 10 Goblins, 1 Troll and 6 Rats (2 Bushi, 2 thrower and 2 Clan), the Underworld full roster.

Thank you! and good luck :wink:
- Jugar, Pintar, Disfrutar... o eso intento. Volviendo poco a poco...- :roll:
garaz
Experimentado
Experimentado
Mensajes: 384
Registrado: Sab Mar 17, 2012 3:46 pm
#NAF: 18610
Ubicación: Albacete

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por garaz »

¿sabe alguien que tamaño tienen los goblins? Una foto seeria la leche :mrgreen:
#NAF : 18610
#FEBB: 1572
Poncho
Experimentado
Experimentado
Mensajes: 1028
Registrado: Dom Ago 15, 2010 4:46 pm
#NAF: 18911
Ubicación: Valencia-Estalia
Contactar:

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Poncho »

Garaz son de 24/25mm como los gobos de gw mas o menos, la peana de pié :biggrin: :

Imagen Imagen


Salu2
Imagen
garaz
Experimentado
Experimentado
Mensajes: 384
Registrado: Sab Mar 17, 2012 3:46 pm
#NAF: 18610
Ubicación: Albacete

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por garaz »

Gracias tío ;)
#NAF : 18610
#FEBB: 1572
Greebo
Novato
Novato
Mensajes: 42
Registrado: Lun Dic 09, 2013 1:06 pm

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Greebo »

Morgan escribió:Hiiiiii.

I want to know about the possibility to take the 10 Goblins, 1 Troll and 6 Rats (2 Bushi, 2 thrower and 2 Clan), the Underworld full roster.

Thank you! and good luck :wink:
Hi! we are actually thinking about making an Unedrworld Team Perk. I cannot say it will come 100%, but if it is coming it will be there in a few days!
Lorenzo "Greebo" Giusti
Imagen
www.greebo.it
Greebo
Novato
Novato
Mensajes: 42
Registrado: Lun Dic 09, 2013 1:06 pm

Re: GREEBO: Hand of death, your Japanese rats

Mensaje por Greebo »

WIP: Tomorrow Rat-Oni will be ready!
Imagen
Lorenzo "Greebo" Giusti
Imagen
www.greebo.it
Responder